L’AMPA és
l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes reconeguda legalment que agrupa, de
manera totalment voluntària, pares i mares del nostre centre educatiu i que té
unes normes de funcionament i estatuts propis regulats per la llei. La seva
finalitat principal és facilitar la participació de les mares i pares en les
activitats del centre.

Els VOLUNTARIS que estem dins l'ampa volem:
- Incentivar la participació de les famílies en el centre escolar essent una eina de connexió entre les dues parts.
- Treballar amb l'escola per l'educació integral dels nostres fills i filles, col·laborant amb l’Equip directiu i el professorat en tot el que sigui necessari.
- Ser una de les veus de les famílies al Consell Escolar del centre i al Consell Escolar Municipal.
- Promoure i organitzar activitats complementàries dins del marc de l’escola.
- Ajudar el centre a l’hora de millorar els equipaments i comprar material.
Els SERVEIS que oferim des de la nostra Ampa són:
- Planificar i gestionar les activitats extraescolars.
- Gestionar l’adquisició de les bates i la roba esportiva pròpies del centre.
- Coordinar l’acollida del matí, la tarda i el servei de menjador dins l’escola.
- Preparar i ajudar en les festes pròpies del centre i la festa de final de curs.
- Gestionar la reutilització de llibres.
- Participar dels diversos projectes complementaris a l'escola.
- Informar a la resta de mares i pares sobre activitats i novetats.
Cap d'aquests
serveis es pot dur a terme d'una forma correcta sense l'ajut de totes les
famílies.
La JUNTA DIRECTIVA de l’Ampa la formen:
- Begoña Sánchez, Presidenta.
- Silvia Rodríguez, Secretària.
- Santi Calle, Tresorer
Els diferents vocals s’organitzen formant comissions de treball.
Les COMISSIONS de la nostra Ampa són les següents:
- Comissió d’activitats extraescolars
- Comissió de material tèxtil.
- Comissió de menjador.
- Comissió de festes.
- Comissió de reutilització de llibres.
- Comissió d’anglès.
- Comissió de comunicació.
- Comissió d'apadrinament de P3.
- Comissió de competències digitals.
- Comissió de formació.
L’horari presencial d’atenció a les famílies és el primer divendres de cada mes on trobareu un membre actiu de l’Ampa al despatxet que tenim al costat de la secretaria de l’escola de 9:00 a 9:30 del matí.
Ens podeu seguir subscrivint-vos a aquest mateix blog o a través del Facebook a AMPA Escola Montserrat.
A més, l’ampa es
reuneix tots els primers dilluns de mes a les 21:00 hores a la biblioteca de
l’escola. Les reunions estan obertes a tots els socis de l’Ampa.
Pot ser soci de
l'AMPA qualsevol pare, mare o tutor legal que tingui fills i filles
escolaritzats a l'Escola Mare de Déu de Montserrat. Només cal pagar la quota anual per família. Us podeu posar en contacte amb nosaltres deixant una nota a la nostra bústia (situada al costat de la porta de la biblioteca) o enviant-nos un e-mail a ampamontserrat08755@gmail.com.
Esteu tots convidats,
Us hi esperem!