REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

Amb les despeses que patim les famílies i la conscienciació pel medi ambient, qualsevol ajuda és bona, per això l'AMPA gestiona el sistema de reutilització de llibres per a tots els alumnes del centre. Sempre d'acord amb els mestres, una part del llibres s'inclouen en el Projecte de Reutilització de Llibres, subvencionat per l'ajuntament de Castellbisbal. 

Participar-hi és optatiu però cent per cent recomanable.

Els llibres poden arribar a tenir una vida útil de 3 a 5 anys, segons la cura que en tinguin els infants.

Consells pel bon manteniment dels llibres:
  • No subratllar ni fer anotacions als llibres.
  • Fer el exercicis tal i com indiqui el/la mestre/a, però mai als llibres.
  • Mantenir en bon estat el folre i el llibre sencer.
  • Transportar el llibre entre l'escola i casa només quan sigui estrictament necessari.

______________________________________

Informació per l'inici de curs 2017-2018

Els dies de recollida dels lots de llibres i compra de material seran els dies 4 i 5 de setembre al matí de 11:00 a 13:00 i per la tarda de les 16:30 fins les 19:30 mitjançant la presentació del rebut del Banc del pagament dels llibres i de la quota de soci de l'Ampa.
___________________________________________



FUNCIONAMENT PEL RETORN DE LLIBRES:

Els últims dies del curs es demana que es tornin aquells llibres que són reutilitzables pel curs següent, a excepció dels alumnes d'educació infantil i cicle inicial que encara no reutilitzen, ja que fan servir fitxes i els mateixos llibres per treballar.

Els llibres s'han de TORNAR EN PERFECTE ESTAT de conservació i s'ha de tenir en compte que si tenen anotacions, cal esborrar-les, cal treure'ls el folre i, en general, fer un repàs als llibres per tal que es pugui fer servir per un altre alumne.

No s'acceptaran llibres que no estiguin en bones condicions. Si un llibre es perd o no està en bones condicions s'haurà d'abonar el seu import a part del de la quota.

La recuperació dels llibres inclosos en el Projecte de reutilització s'ha de fer en els dies marcats per l'Ampa, i es realitza amb la col·laboració dels mestres de l'escola. Passades aquestes dates ja no s'acceptaran més llibres, ja que la comanda es realitza per a cada alumne/a que ha retornat la totalitat dels llibres. Teniu més informació clicant aquí.



PAGAMENT:

S'estableixen dues quotes (una per a socis de l’AMPA i una altra per a no socis). Per tal de beneficiar-se de la quota de socis s'haurà de haver pagat prèviament la quota de l'AMPA.

Per garantir que l'alumne/a pugui tenir el seu lot de llibres és IMPRESCINDIBLE efectuar els pagaments dins dels terminis establerts.

A mitjans de curs (a finals del segon trimestre) comuniquem a tots els pares els preus previstos dels llibres pel curs següent. El PAGAMENT s'ha de realitzar mitjançant un únic pagament per transferència bancària o en efectiu a qualsevol oficina de Banco Popular al número de compte facilitat.


Us recordem el número de compte de Banc Sabadell: ES38-0081-0079-74-0001196426



FUNCIONAMENT PER LA RECOLLIDA DELS LLIBRE DEL NOU CURS:

La recollida dels lots de llibres per cada nou curs es realitza la primera setmana de setembre a la biblioteca de l'escola i cal portar els rebuts de pagament, el rebut de pagament de la quota de l'ampa i el document d'adhesió al Programa de reutilització de llibres de text per tots els nouvinguts.

Els llibres de text que pertanyen al Projecte de reutilització, els haureu de folrar cada família amb els folres corresponents que se us facilitaran.

Els llibres els podreu recollir el primer dilluns i dimarts del mes de setembre (4 i 5) en horari de matí o de tarda.







Les persones encarregades de la comissió de reutilització de llibres són la Fina Moreno, la Raquel Domínguez, la Dolors Conde, la Núria Balsells i la Irene Lozano. Us podeu posar en contacte amb nosaltres mitjançant l'adreça de correu electrònic reutilitzacio@ampa-escola-montserrat.org.